تجزیه و تحلیل انرژی های تجدیدپذیر
نوشته شده توسط : آرا نیرو

 



براساس تجزیه و تحلیل در روز جهانی اطلاعات منتشر شده از سوی کمیسیون تنظیم مقررات انرژی فدرال (ferc)، ظرفیت تولید انرژی خورشیدی جدید در نخستبمین ماه سال ۲۰۱۹ را بر اساس گاز طبیعی و همه‌ی منابع انرژی دیگر قرار داده ‌است.

گزارشی بر ‌هنگام‌ سازی زیر ساخت انرژی اظهار می‌دارد که ۱۸ “واحد” ظرفیت جدید انرژی خورشیدی با ۶۳۱ مگاوات و چهار واحد ظرفیت جدید گازی با ۵۱۹ مگاوات در ماه ژانویه صورت گرفته و در هریک از ظرفیت های گاز طبیعی جدید یک واحد ۴۶۵ مگاواتی را گزارش می دهد. و هیچ یک از منابع، انرژی اضافی برای منبع انرژی دیگری گزارش نشده است.

داده‌های FERC’s همچنین نشان می‌دهند که انرژی‌های تجدید پذیر یعنی زیست توده، زمین گرمایی، برق آبی، بادی و خورشیدی که در حال حاضر درصدی از کل ظرفیت تولید شده در ایالات ‌متحده را تشکیل می‌دهند.

۱. ظرفیت کل تولید توربین های بادی (۹۷.۱۸ گیگا وات) است.

۲. ظرفیت کل تولید توربین های برق آبی بر روی (۱۰۰.۳۳ گیگا وات) بسته می‌شود و به نظر می‌رسد که در سال جاری از آن پیشی بگیرد.

۳. در حال حاضر ظرفیت تولید همه انرژی‌های تجدید پذیر (۲۵۴.۵۷ گیگا وات) است و در حال افزایش پیدا کردن این رقم است و نتیجه ۱۰۰ درصد این را دارد که از تولید انرژی زغال ‌سنگ که با ظرفیت (۲۶۴.۴۹ گیگا وات) است، در سال ۲۰۱۹ پیشی بگیرد.

 

تجزیه و تحلیل انرژی های تجدیدپذیر





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: